Resultaten huiswerk Photoshop collages FVS

Morgen staat deel 2 van de module photoshop op het programma van de vakopleiding fotografie. We hadden een aantal opdrachten voor het programma photoshop. O.a. het maken van collages met behulp van achtergrond lagen en panorama’s. Ik had nog enkele ruwe foto’s liggen welke ik tot een panorama heb samengevoegd. Beide van, denk ik de leukste steden op aarde. New York en Sydney. En had altijd nog een collage van onze reis door Australie willen maken, als iets in mijn hoofd zit moet het er ook uit. Maandag avond hier druk mee bezig geweest, resultaat mag er zijn, denk ik!

Ik benieuwd naar de feedback van morgen!

Geef een reactie

