Foto walk SS Rotterdam

Het was al weer een tijdje geleden dat ik ongestoord op pad ben geweest met de camera. Door de workshop van Else Kramer van afgelopen week, weer veel inspiratie op gebracht. Rotterdam is toch echt wel een beetje en blijft nog steeds mijn stad. Veel mooie plekken. Vanuit mijn vorige baan bij de brandweer is mijn Collega direct betrokken geweest bij de SS Rotterdam. Ik had hem nog nooit bezocht! Via bus 77 er naar toe. Een tour geboekt. Later blijkt, wel een beetje een verkeerde, wilde graag de machine kamer in, maar dat was een andere toer. Jammer, rede genoeg om nog een keer terug te komen. Op het schip werken veel oud gediende welke mooie verhalen vertellen met een Rotterdams sausje er overheen. Dit soort momenten denk ik altijd terug aan de passie van mijn opa! Het is in ieder geval een mooi stukje historie

Geef een reactie

