Day 85

6 thoughts on “Day 85

  1. Hoi Arjan,
    via photofacts.nl en het artikel over het 85 dagen project ben ik door je foto’s gestruind. Ik heb er van genoten. Je maakt hele mooie foto’s, de tekstjes passen goed bij het beeld, bewerking ziet er goed uit. Voor mij een bron van inspiratie die allerlei leuke ideeen oproept. Ik zal zeker met enige regelmaat terugkomen om je fotografische kunsten verder te volgen.

    Groeten,
    Paul

  2. Hoi,

    Zeer mooie fotoreeks, ik heb er echt van genoten. Mag ik je wel even vragen welk lettertype en lettergrootte je gebruikte voor de zinnetjes? Ik vind ze namelijk heel mooi passen bij de foto’s. En gebruikte je er schaduw bij of iets dergelijks?

    Hartelijk dank voor de mooie foto’s!
    Pieter

  3. Arjan,

    Met plezier jou 85mm project bekeken, vandaag 9 dec 2013 is alweer de laatste dag van mijn 85mm project, weliswaar met de 1.8 versie🙂
    Jou project was de inspiratie om zelf een dergelijk project uit te voeren. Ik heb ervan genoten, en bovenal heb ik de lens heel goed leren kennen. de laatste 85 dagen is deze lens slecht 1 Ă  2 maal van de body geweest… elke dag opnieuw op toer met dezelfde lens op strooptocht naar een nieuwe foto🙂.
    Soms kwam de inspiratie spontaan, soms zat ik te piekeren wat er deze keer kon gefotografeerd worden.

    Groeten
    Philip Vermeulen

Geef een reactie

