My Mustang

n Hawaii hadden we een Ford Mustang tot onze beschikking. Auto fotografie vind ik nog steeds erg leuk om te doen, alleen ik moet het eerlijk bekennen ik doe het veel te weinig. In ieder geval een goed voornemen voor het photography jaar 2011. Nu is het licht in Hawaii zo super dat het daar nog leuker maakt om te doen. De rijdende foto heb ik gemaakt door mijn statief op de achterbank te plaatsen en met de 17-40 groothoek gaan rijden. Gelukkig kon Mariska het statief met camera vasthouden.

 

Geef een reactie

