Working landscapes

Voor de module landschap en architectuur heb ik serie van 4 landschappen gemaakt. Bij het maken van de serie moest je je eigen concept er in vastleggen. Wat is nu zo bijzonder voor jou aan dit landschap? Probeer daar antwoord op te vinden in je serie. Ik wilde niet een standaard landschap met een boom, een weiland en een riviertje. Maar een landschap wat wel staat voor Nederland. Door mijn voormalige werkgever de Gezamelijke Brandweer ben ik vaak op de Maasvlakte geweest. Ik ben afgelopen zondag naar de Maasvlakte geweest en heb daar onderstaande serie gemaakt.

3 thoughts on “Working landscapes

  1. Leuke serie, ik ga voor foto’s 2 en 4. Die boeien mij het meest.

    Kan je aangeven waar je bent geweest voor deze foto’s? Wil nog een keer ’s avonds naar het botlek gebied maar kan op Google Maps niet echt een geschikte locatie vinden. Overal hekken lijkt wel…

Geef een reactie

