Out of my comfort zone

Eigenlijk ben ik niet iemand die foto’s met witte achtergronden erg mooi vind. Maar soms doe je inspiratie op en probeer je weer eens wat anders. Ik heb wel een wit achtergrond scherm en paar keer gebruikt voor een opdrachtje en in de studio op school, dus het is niet nieuw voor mij. Mariska wilde graag een dikke buik foto. Ook dat is niet echt mijn specialiteit. Een hele set up op zolder neer gezet. Dan blijkt weer dat je inschatting van een ruimte toch groter is als de praktijk. Het was net niet groot genoeg om lekker te varieren in standpunt. Ach ja volgende keer de woonkamer ombouwen. Maar ik ben zeker niet ontevreden naar het resultaat.

One thought on “Out of my comfort zone

Geef een reactie

