Hulpverleningsdag 2011

De brandweer kazerne in Albrandswaard heeft op 25 juni een hulpverleningsdag georganiseerd. Dit speciaal voor kinderen en mensen met een lichamelijke of geestelijk beperking. Na het succes van 2009 moest er een passend vervolg komen. Alle operationele diensten zoals Trauma team Rotterdam, Politie Rotterdam Rijnmond, Ambulance Dienst Rotterdam Rijnmond, Sigma team Rotterdam Rijnmond en de brandweer Rotterdam Rijnmond waren aanwezig met materiaal en personeel.

De dag bestond uit het bezichtigen van het materiaal, alle materialen aanraken kijken en voor ook luisteren, met name de sirenes… In de middag een demo waarbij de kinderen actief deelname aan de demo en als klap op de vuurpijl met alle voertuigen met zwaailicht en sirene onderbegeleiding van de politie een rond rit door het dorp en omgeving.

Ondanks het zeer slechte weer heb ik alleen maar vrolijke en blije gezichten gezien. Iedereen genoot er zichtbaar van. Ik vond het leuk om wat foto’s te maken en ben erg blij dat ik hier een bijdrage aan heb kunnen leveren. Een top prestatie van alle medewerkers om die jongens en meiden een onvergetelijke dag te bezorgen. Hieronder een kleine selectie, op mijn site http://www.brnstp.nl, staat de gehele serie. Ik ben blij dat ik op deze manier een mooie bijdrage heb kunnen leveren en weet zeker tot de volgende keer!

Geef een reactie

