Tuinen

Voor de zomer vakantie kreeg ik het verzoek van de firma Mocking Hoveniers (www.mockinghoveniers.nl) of ik bijdrage kon leveren aan het verzorgen van fotografie. Men wilde graag een update van het foto bestand van de door hun gerealiseerde tuinen. Na een flinke lijst met adressen en telefoonnummers gekregen hebben, kon ik volledig zelf mijn planning maken. De lijst met adressen was zeer divers, een leuke uitdaging! Na de eerste afspraken te hebben gemaakt dacht moeder natuur iets anders over het begrip zomer. Uiteraard wilde ik mooie zomerse avond luchten op de foto. Maar al snel veranderde dat in, als het maar droog is. Een groot aantal afspraken heb ik moeten verplaatsen omdat het werken in de regen echt geen optie was. En sommige tuinen heb ik alleen kunnen doen met een donkere lucht. De vele regen is ook niet goed voor de tuinen. Bloemen en planten hadden er aanzienlijk onder te leiden. Echter ben ik zeer tevreden over de resultaten van deze opdracht. Veel leuke mensen gesproken en leren kennen. Maar ook in een grote diversiteit aan tuinen geweest. Iedere tuin heeft zijn eigen ontwerp en inrichting, varierend van heel strak, ruim tot vol met diverse soorten bloemen en planten. Voor deze opdracht kon ik ook mijn panorama statief gebruiken. Heerlijk om weer eens iets nieuws te doen. Hieronder enkele beelden.

Geef een reactie

