Just playing with Photoshop

Soms is het leuk om uit je comfort zone te stappen en beelden te maken, welke je niet zo snel zou maken. Foto’s maken waarbij ik mijn auto statief gebruik, maak ik regelmatig. Onlangs met Luuk van Kaathoven in een koude en natte tunnel laat in de avond staan fotograferen. Een nieuwe BMW M5 was het onderwerp, zeker geen verkeerde auto. Naast de rigshot wilde Luuk de auto ook uitlichten met flitsers, lijkt erg makkelijk…. Vandaag eens dik met Photoshop zitten spelen. De foto is nog niet portfolio waardig, zeker goed voor learning by doing!. Zoals je kan zien is het beeld opgebouwd uit meerdere foto’s. De tunnel is de achtergrond laag, daarbij heb ik meerdere belichte beelden van de auto in gemonteerd. Tevens heb ik met NIK software kleur aanpassingen uitgevoerd. Leuk studie project……

Geef een reactie

